lørdag, april 28, 2012

En tur på stranden...

Det kan man altid bruge :)

I dag har det været gråt og trist det meste af dagen, så den er gået med hygge på sofaen, og de
obligatoriske gå-ture med hunden. Men i går var det helt fantastisk vejr, og vi tog til stranden, dels for at lufte
hunden og os selv, og dels for at samle fint sand til mandens nye projekt.
 Jeg elsker at være på stranden, og ved vandet. Min far er sømand, så
er næsten opvokset på havet, kan ikke få nok. Og dog, utroligt nok
er jeg nemlig også utrolig vandskræk, så hader at bade i pools, ved havet osv.
Men så længe jeg befinder mig oven vande, er jeg klar.
 Kan næsten ikke vente til sommer, glæder mig til at mærke
det varme sand mellem tæerne.
Skøn udsigt!! Godt manden fik den ide med at skulle på stranden.
Billeder og mere info om hans nye projekt bliver lagt op i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar