torsdag, april 26, 2012

Hvad med spejderne?!

Det må også blive kage! 

Eller noget der ligner...

Jeg slipper jo nok ikke udenom at have lidt godt med, over til spejder i næste uge. Der er sikkert et par
børn der ville skuffet, hvis jeg ikke har noget med, så måtte i tænkeboks igen. Jeg kunne vælge den
lette løsning, og så bare vælge en af de kager, vi også skal have når familien kommer. Men nej, mine spejder-børn skal have noget specielt. Nemlig en spejder-kage,
 hvor hovedingredienserne er popkorn 
og skumfiduser. Jeg faldt over opskriften på Det Danske Spejderkorps hjemmeside, da jeg 
sad og kiggede efter inspiration til et kommende spejdermøde, tænkte med det samme, at det var noget der skulle prøves.Og anledningen kunne da ikke være bedre nu, hvor jeg har fødselsdag.
Er sikker på den nok skal falde i god jord.

Billeder samt opskrift kommer på onsdag d. 2/5. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar