onsdag, april 25, 2012

Hvad skal vi dog servere?!

Kager!!

Nu varer det ikke så længe før, både kæresten og jeg har fødselsdag. Og det betyder jo at familien
kommer på besøg, og forventer lidt godt til ganen. Så var spørgsmålet jo : Hvad skal vi dog servere?!
Skulle det være et frokostbord, med kold og varm pålæg? Skulle det være noget lækkert aftensmad?
Det kunne også være boller, varm kakao og lagkage....
Men vi valgte noget vi ikke har prøvet før - nemlig at invitere til kagebord ala Zessa.

Så det meste af i dag, har jeg brugt på at finde ud af, hvad jeg skal så skal bage.
Besluttede hurtigt, at det ikke skulle være noget, af det jeg plejer at bage.
Efter en smule surfing på nettet, havde jeg fundet de kager vi skal have, og mums hvor jeg
glæder mig til at skulle bage de lækre kager.

Valget faldt på disse lækkerier:
Makron-muffins
Daim-muffins
Banan-muffins med toblerone
De klassiske hindbær-snitter 
&
Snickerskage

Mundvandet løber jo næsten, bare at at læse "menuen"..
Håber familien synes om dem.

Jeg ligger selvfølgelig opskrifter og billeder ud, når jeg kommer så langt.


 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar