fredag, maj 25, 2012

Haven når den er bedst

Og det er nu.

Der er ikke kommet så mange indlæg i den seneste tid, og jeg må skyde skylden
på det lækre sommervejr, der pludselig kom. Nyder det virkelig, kan mærke mine "batterier" 
bliver ladet op. Skønt at angsten ikke er det, der fylder mest mere.
Har taget et par billeder af mine yndlings blomster i haven,
som jeg vil dele med jer.
 Er de ikke bare smukke?
 Og sidst, men ikke mindst - Husløg, selvom det jo ikke
er en blomst, men smuk det er den altså.

Resten af weekenden står på fødselsdag. I morgen bliver min
bror 20 år, og det skal fejres på Sejs Camping, med hele familien.
Og søndag går turen til svigerforældrenes sommerhus, da svigerfar har 
fødselsdag på mandag. Det bliver super!
God weekend til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Åh Zes, hvor er de bare smukke.. Iiih suk, jeg savner en have.. Jeg må nøjes med min altan, hvor en del af mine perlergonier nu er flyttet ud, har også fået sået radisser, salat, puløg og blomster, som så småt er begyndt at spirre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå du savner en have, det er så rart med sit eget lille frirum. :) I år har jeg ikke selv sået noget, og det ærgre mig lidt, da jeg synes det er sjovt at følge udviklingen, måske jeg skulle så lidt salat :)

      Slet