onsdag, juni 06, 2012

Projekt sættekasse

Er nu gået i gang!!

Jeg har i den sidste tid, set en masse fine sættekasser,
rundt omkring i blogland, og fik lyst til at lave min egen. Så i dag tog jeg
ind til byen og købte de nødvendige ting - lidt fint papir, lim, sort maling,
og selvfølgelig en sætte kasse. Jeg har brugt lige under 200,- Og jeg kommer
næppe til at bruge alt papiret på dette projekt, så synes det er en okay pris.
Nu har manden så lovet mig at bygge en sættekasse, der er meget
større end den jeg lige har købt, som så skal pynte vores 
kedelige hvidevæg i entréen. Men nu skal den lille
lige laves først - kan ikke vente med at gå i gang!
 Sættekassen er købt i Trævarenes udsalg i Århus til 129,-
og målene er 40x60 cm
Papir, lim, pensel og maling er købt i Søtrene Grene 
og kostede omkring 90,-
Bliver simpelthen nødt til at gå i gang med projektet nu, 
selvom klokken efter hånden er mange :) 

2 kommentarer:

  1. Hej Zessa

    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog og glæder mig til at se, hvordan dit projekt med sættekasserne skrider frem :-) Jeg elsker også bare papiret fra Søstrene Grene!!

    Og så er du jo med i min pakkeleg, så send mig lige din adresse på: kpeschardt@yahoo.dk, så kommer der snart en lille pakke til dig :-)

    Glade hilsner Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      Det er bare så fint, det papir. De har mange gode
      ting i Søstrene Grene, kan ikke lade være med at slå et smut forbi, hver gang jeg er inde i byen :)

      Jeg skulle gerne have sendt en mail, men hvis ikke du har fået den, må du lige sige til. Er super spændt på at se hvad jeg har været så heldig at "vinde" :)

      Mange hilsner
      Zessa

      Slet