fredag, juni 22, 2012

Projekt sættekasse part 2

Er nu færdigt!

Her har været lidt stille på bloggen det sidste stykke tid, men har ikke
haft helt så meget overskud, som jeg plejer. Sættekassen har været færdig i en lille
uges tid, og jeg er vældig glad for den. Der er dog et par småfejl, men det går an.
 Lyset er ikke så godt på billedet, men ville gerne vise
den i funktion. De fleste af tingene der stå på den, stod
også på min mors sættekasse. Så den vækker mange gode minder.

Jeg håber på der kommer lidt mere energi, inden så længe,
så der kan komme gang i bloggen igen.

Og så kan jeg afsløre at jeg inden længe, sætter gang i
en lille pakkeleg - Så følg med!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Den er bare så fin ;) Dejligt noget nyt også kan være med til at vække minder... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      Mange tak :)Ja, det er rigtig dejligt :)

      Slet
  2. Ej, hvor blev den fin! Send mig lige din adresse til: kpeschardt@yahoo.dk, så har jeg en pakke klar til at sende til dig :-)

    God weekend!

    Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Mail er afsendt.
      Go' søndag :)
      Med venlig Hilsen
      Zessa

      Slet