fredag, maj 18, 2012

Til kærligt minde om vores kat, Frida

Hvil i fred

Onsdag aften måtte vi træffe den svære beslutning om, at vores kat Frida skulle aflives.
Hun var meget syg, og det var det eneste rigtige at gøre. Det kom bare så pludseligt.
Onsdag morgen og dag, var der ingenting galt med hende. Men om aftenen opdager
jeg, at den er helt galt. Og der går ikke mere end et par timer, før jeg må sige
farvel til min elskede kat.
 Jeg havde aldrig forestillet mig, jeg skulle blive så ked af at miste min kat.
Men det blev jeg altså. Man elsker jo de små kræ, og når
hun nu har fulgt mig igennem 6 år, er det meget mærkeligt,
der ikke længere render en kat rundt.
 Så nu skal jeg vende mig til, der ingen kat er. Har jo også de andre dyr at tage
mig af, men der er intet som en kat.
 Sådan vil jeg huske hende bedst...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar